Deze website maakt gebruik van cookies om je een optimale ervaring te bieden.

Onder de Bomen en onze geselecteerde partners maken gebruik van cookies en soortgelijke technologieën (samen “cookies”) die nodig zijn voor het presenteren van deze website, en om ervoor te zorgen dat je de beste ervaring krijgt. Als je hiermee instemt, gebruiken we ook cookies voor analytische en marketingdoeleinden.

Zie ons cookiebeleid Cookiebeleid voor meer informatie over de cookies die we gebruiken.

Je kunt je toestemming op elk gewenst moment intrekken en beheren door te klikken op "Cookies beheren" onder aan elke websitepagina.

Selecteer welke cookies je accepteert

Op deze site plaatsen we altijd cookies die strikt noodzakelijk zijn, wat betekent dat ze nodig zijn om de site goed te laten functioneren.

Als je hiermee instemt, plaatsen we ook andere soorten cookies. Je kunt je toestemming voor de verschillende soorten cookies geven of intrekken met behulp van de onderstaande knoppen. Je kunt je toestemming op elk gewenst moment wijzigen of intrekken door te klikken op de link "Cookies beheren", die altijd beschikbaar is onderaan de site.

Als je meer wilt weten over wat de verschillende soorten cookies inhouden, hoe je gegevens worden gebruikt wanneer ze worden ingesteld en meer, lees dan ons cookiebeleid.

Deze cookies zijn nodig om de site goed te laten werken en worden altijd ingesteld wanneer je de site bezoekt.

Leveranciers Teamtailor

Deze cookies verzamelen informatie waardoor we beter begrijpen hoe de site wordt gebruikt.

Leveranciers Teamtailor

Deze cookies worden gebruikt om advertenties relevanter voor je te maken. In bepaalde gevallen bieden ze ook extra functies op de site.

Leveranciers Youtube, Linkedin, Google

Meerwaarde in verhalen

Openheid is voor ons laten zien wie je bent en wat je doet. Je gaat met elkaar in gesprek en je staat daarin open voor het perspectief van de ander. Bij Onder de Bomen delen we veel met medewerkers, cliënten en andere belanghebbenden. Door het gesprek ontstaat een breder perspectief en daardoor een beter contact. De verhalen hoe we dit doen en hoe we onze andere kernwaarden in de praktijk brengen, lees je hieronder.

  • Bij Onder de Bomen staat 'de medewerker centraal' niet alleen op papier - het wordt ook echt zo beleefd. Je krijgt de vrijheid om je eigen pad te bewandelen, met alle verantwoordelijkheid die daarbij hoort.

  • Er werden gerichte vragen gesteld, zonder me in een hokje te duwen. Mijn spontane manier van solliciteren werd niet alleen geaccepteerd, maar juist gewaardeerd.

  • Toen ik net twee weken stage liep en mijn mening gaf over een cliënt, dacht ik dat ik iets fout had gedaan. Maar ik kreeg juist een compliment. Je mening telt hier echt, vanaf dag één.

  • Er was één boodschap die meteen helder klonk: 'Focus je maar op de bewoners. Maak tijd, maak contact. De rest komt later wel.' Dat bleek precies te zijn wat ik nodig had.

  • In ons team vangen we elkaar op. Samen zorgen we dat de locatie draait. En als we met z'n allen een moeilijke situatie tot een goed einde brengen, dan geeft mij dat energie.

  • Het werk is divers en afwisselend. Uitgeleerd ben ik hier nooit. We krijgen de ruimte – en we leren ook steeds beter om die ruimte echt te nemen.

  • Juist dan is het mijn rol om te helpen vertalen, vertragen en verhelderen. Door ruimte te geven en geduldig te begeleiden, ontstaat er onderling vertrouwen.

  • Die ruimte maakt dat je je echt onderdeel voelt van het geheel. Je voelt de ruimte om te handelen vanuit je eigen inzicht.